ارتقای رتبه وب دختران با حجاب
کسب پیج رنک ۳ از سایت معتبر گوگل و ارتقای رتبه وب دختران با حجاب را خدمت شما گرامیان تبریک میگوییم.

مدیریت وب دختران با حجاب
کسب پیج رنک ۳ از سایت معتبر گوگل و ارتقای رتبه وب دختران با حجاب را خدمت شما گرامیان تبریک میگوییم.

مدیریت وب دختران با حجاب
|
دانش آموزان مسلمان هامبورگي با تکيه بر ارزشهاي اخلاقي دين اسلام از شرکت در کلاسهاي ورزشي مختلط خودداري مي کنند . |
با عرض سلام خدمت خوانندگان گرامی و ضمن تبریک مجدد سال نو ، به اطلاع میرساند وب دختران با حجاب به علت تعطیلات نوروزی تا تاریخ ۱۳/۱/۱۳۸۸ به روز رسانی نخواهد شد.
والعاقبه للمتقین - مدیر وب دختران با حجاب

«ماشا اليلیکینا» نام مشهوری در روسیه و مناطق روسیزبان است. او حدود 2 سال پيش به عنوان یک هنرپیشه جذاب و یک مدل زيبا مطرح بود و شهرت و محبوبيتش با اوج گرفتن "گروه رقص و موسیقی فابریک" در روسيه، به بالاترین حد رسید.
اما ماشا همانقدر که بسرعت در آسمان شهرت و محبوبیت طلوع كرد خيلي زود نیز از صحنه ناپدید شد. اين امر نه به دليل افول ستارهي بخت وی بود و نه به علت از دست دادن "زیبایی چهره" یا "سحر صدا" ؛ بلکه به این دلیل بود که: «ماشا مسلمان شد و لباس عفت و ایمان را بر درخششهای کاذب دنیوی ترجیح داد».
تفاوت بزرگ او با بسياري از هنرمندان و خوانندگان ديگري كه اسلام و حجاب را برگزيدهاند در اين است كه وي در اوج شهرت، زيبايي و طراوت، و در زماني كه تازه پيشنهادهاي اغواكننده به سويش رهسپار شده بود حجاب و عفاف را انتخاب كرد.
ماشا اليليكينا، ستاره سابق سينما، رقص و موسيقي، اينك حجابي اسلامي در بر دارد و به تدريس در مدارس مشغول است. وي ميگويد از جلوههاي كاذب سابق متنفر است و اكنون احساس خوشبختي ميكند.
ــ چطور شد که تمام موفقیتها و درخششهای خود روی صحنه را زیر پا گذاشتی و به اسلام گرویدی؟
ماشا: من به لطف خداوند به سوی او گام برداشتم. این اراده خدا بود.
ــ در زمانی که يك خواننده بودي آيا فکر میکردی که روزی اسلام بیاوری، روزه بگیری و به حج بروی؟
ماشا: نه ؛ حتی به ذهنم خطور هم نمیکرد که روزی به حج بروم و از بهترین و گواراترین آب ـ یعنی آب زمزم ـ بنوشم.
ــ آیا راهی که برای مسلمانشدن طی کردی، مسيری طولانی بود؟
ماشا: من دو سال است که مسلمان شدهام. یک روز مطلع شدم که یکی از نزديكترين دوستانم بر اثر یک حادثه در شهری دیگر به حالت کما رفته است. من نمیدانستم که چطور میتوانم به او کمک کنم. آن روز برای اولین بار نماز خواندم و دست به دعا برداشتم و از خدای بزرگ کمک خواستم.
روز بعد همان دوستم با من تماس گرفت و گفت:
بقیه در ادامه مطلب ....
واحد مرکزی خبر: تعدادي از زنان عربستاني اخيرا" وارد عرصه آتش نشانان شدند.
شغل آتش نشاني در گذشته تنها به مردان اختصاص داشت اما اخيرا" دولت عربستان سعودي اجازه داد زنان نيز در آتش نشاني فعاليت کنند.

تاکنون بيست وپنج نفر از زنان عربستاني دوره امدرساني و اطفاء حريق را با موفقيت گذرانده و درسازمان آتش نشاني عربستان به کارگرفته شدند. يک زن آتش نشان مي گويد: درصورت وقوع آتش سوزي درخانه اي در عربستان ورود مردان آتش نشان به اين خانه که زنان غير محجه در آن زخمي شده اند براي اين زنان ناخوشايند است به همين سبب زنان آتش نشان به راحتي مي توانند به محل حريق وارد شوند و زنان مجروح را به بيمارستان ها منتقل کنند.
اين زنان آتش نشان اکنون با شعار زن در خدمت زن بلافاصله خودرا به محل حريق مي رسانند و به امدادرساني و اطفاء حريق و انتقال بيماران به بيمارستانها مي پردازند.

کتيبه ها، سکّه ها، تنديس ها، نقاشي ها، فرش ها، ظروف نقره اي و نقش هاي برجسته تاريخي حاکي از آن هستند که انسان ها از روزي که پا بر اين کره خاکي نهاده اند، پوشش را مراعات مي کرده اند.
طبق قراين و شواهد موجود در ايران باستان و در ميان يهود و احتمالاً در هند ، حجاب وجود داشته و از آنچه در قانون اسلام آمده، به مراتب سخت تر بوده است.
از کتاب مقدّس برمي آيد که در عهد حضرت سليمان عليه السلام زنان علاوه بر پوشش بدن، روبند بر صورت مي انداختند.(1) و بر طبق گفته ي قرآن در عهد حضرت سليمان عليه السلام حتي ملکه سبا، که خورشيدپرست بود، پوشش کامل داشت؛ زيرا از آيات مربوط به داستان ملکه سبا چنين به دست مي آيد که وقتي او وارد قصر حضرت سليمان عليه السلام شد و خواست به نزديک تخت او برود، چون حضرت سليمان عليه السلام دستور داده بود کاخ را از سنگي آبگينه فرش نمايند، بلقيس دامنش را بالا کشيد تا هنگام رد شدن خيس نشود.
در زمان حضرت ابراهيم عليه السلام نيز حجاب رايج بود. نامزد اسحاق وقتي او را ديد ، برقع بر صورت انداخت.(2)
زنان ايراني در دوره هاي گوناگون، از مادها، هخامنشيان، اشکانيان و سامانيان داراي پوشش بودند.
بقیه در ادامه مطلب ....

منشا اصلى پيدايش لباس نياز به محفوظ ماندن، عفيف ماندن و زيبابودن است، امااشتباه است اگر تصور كنيم كه مى توانيم اين همه اختلاف و تنوع راكه در لباس افراد در جوامع و دورانهاى مختلف ديده مى شود، تنهابا درنظر گرفتن اين سه اصل توجيه كنيم. تاثير فرهنگ بر لباس مهم تر و كلى تر از آن است كه از آن در رديف سايرتاثيرها گفتگو كنيم .
فرهنگ كلى ترين بخش و نگرشى است كه يك جامعه نسبت به جهان دارد و اختلاف در لباس جوامع علاوه بر عوامل اجتماعى، اقتصادى و... ناشى از فرهنگ ها وبينش هاى مختلف آنان است .
اگر در جوامع غربى مذهب و قانون تعيين كننده نوع پوشش نيست، نبايد تصور كرد كه مردم در انتخاب لباس آزادند. جامعه غربى با لباسى كه برتن دارد، با ما سخن مى گويد اگر به اين سخن گوش دهيم فلسفه و فرهنگ غرب را خواهيم شنيد.
بقیه در ادامه مطلب ....
منابع آگاه از سرزمين هاي اشغالي اعلام كردند به تازگي در پديده اي عجيب اين رژيم شاهد افزايش زنان محجبه و گسترش حجاب به سبك عربي شده است.

به گزارش شيعه آنلاين، اين زنان محجبه شده صهيونيستي كه برخي اوقات به دليل شباهت به اعراب مورد آزار و اذيت جوانان صهيونيستي قرار مي گيرند، در مورد علت پوشيدن حجاب مي گويند: خداوند از ما مي خواهد اين گونه بپوشم!
منابع آگاه از سرزمين هاي اشغالي در ادامه مي افزايند: آنچه كه بيشتر از همه تعجب انسان را برمي انگيزد، وجود اين زنان يهودي است كه از فرق سر تا ناخن پاي خود را مي پوشانند! تعداد اين زنان صهيونيست كه يهوديان متدين و مذهبي به حساب مي آيند، روز به روز روبه افزايش است.
اين منابع آگاه در ادامه افزودند: در شهرك صهيونيستي 68 هزار نفري "بيت شمش" در نزديكي "بيت المقدس" اشغالي قلعه زنان متعصب يهودي شناخته مي شود، تعداد زناني مانند اعراب حجاب بر سر مي گذارند، به 100 تن رسيده است. حتي برخي اوقات مي توان اين زنان محجبه يهودي را پشت ديوار ندبه در حال خواندن تورات نيز مشاهده كرد.
يكي از اين زنان محجبه يهودي كه خود را با نام مستعار "سارا" معرفي مي كند، از تجربه خودش در اين باره مي گويد: هنگاميكه از خيابان رد مي شوم، خودروها سرعتشان را كم مي كنند و رانندگان به خيال آنكه من عرب هستم به فضولي و آزار و اذيت مي پردازند. وي كه از سر تا پاي خود را با پارچه اي پر رنگ پوشانده است مي افزايد: به اين حجاب نگوييد. اين "سال" است.
"سارا" در ادامه مي افزايد: هموطنان يهودي من كه از زنان بمبگذار انتحاري ترس و تجربه هاي ناخوشايندي دارند، فكر مي كنند من عرب هستم به همين دليل برخي از آنان فحش مي دهند. با اين وجود اين اذيت و آزارها من به پوشيدن "سال" ادامه خواهم داد.
شايان ذكر است "سال" به نوعي حجاب زنان يهودي گفته مي شود كه در طول تاريخ مورد استفاده قرار مي گرفت.
افتتاح آزمایشی تالار گفتمان عفاف
سایت عفاف دات کام به طور آزمایشی شروع به کار کرد

هدف از راه اندازی این پایگاه ، بحث و تبادل نظر پیرامون موضوعات مهمی چون حجاب ، عفاف و زیر شاخه های این دو موضوع می باشد و این امر در تالار گفتمان وب سایت پیگیری خواهد شد. شما می توانید با عضویت در وب سایت و با در نظر داشتن قوانین ارسال مطلب در اتاق های گفتگو ، فعالیت خود را آغاز نمایید.موضوعات اتاق های گفتگو توسط تیم مدیریت سایت انتخاب شده اند و کابرانی از خود شما به عنوان مدیران محلی بر نحوه پیشرفت موضوعات اتاق نظارت دارند.افتتاح رسمی وب سایت از اول اردیبهشت ماه 1388 خواهد بود و تا آن روز وب سایت به صورت آزمایشی فعال می باشد.خواهشمند است نظرات خود را جهت بهبود وب سایت به آدرس تیم مدیریت ارسال فرمایند.ضمنا تا تاریخ فوق آدرس ایمیل تیم مدیریت وب سایت efaafgroup@gmail.com خواهد بود.
برای عضویت و استفاده از امکانات سایت به این آدرس مراجعه فرمایید : www.efaaf.com
يازده ايالت آلمان تصميم دارند، حجاب اسلامي را ممنوع اعلام كنند، اما راهبه هاي مسيحي كه در مدارس آلمان تدريس ميكنند قصد دارند، شكايتي در اين خصوص به دادگاه قانون اساسي كارلزروهه ارايه دهند كه ممكن است نتيجه اي به همراه نداشته باشد.

در ايالت باواريا ـ كه اعتقاد مردم به دين بيشتر است ـ اين نگراني وجود دارد كه در صورت ممنوعيت حجاب، استفاده از سمبلهاي مذهبي در كلاسهاي درس از جمله نصب صليب و غيره به ديوار با مشكل مواجه شود. در حال حاضر، دهها حقوقدان به دنبال يافتن راهي هستند تا دادگاه قانون اساسي آلمان را مجاب كنند كه در رأي خود مبني بر ممنوعيت حجاب اسلامي تجديدنظر نمايد. پيشنهاد ممنوعيت حجاب اسلامي از سوي وزير فرهنگ ايالت باواريا ـ خانم مونيكا هولهايمر ـ ارايه شده است. در اين پيشنهاد آمده است:
سيستم قضايي بايد قانوني وضع كند كه اجازه دهد سمبلهايي كه در تضاد با نظام ارزشي قانون اساسي آلمان و قانون اساسي ايالت باواريا قرار دارند و باعث اختلال در آرامش محيط مدرسه ميشوند، ممنوع اعلام شوند. در حال حاضر حقوقدانان با استناد به اينكه در رأي دادگاه قانون اساسي آلمان به مدارس اجازه داده شده سنتهاي موجود در تركيب مذهبي جمعيت و ريشههاي مذهبي آنها را مورد توجه قرار دهند، تلاشهايي را آغاز كردهاند.
بقیه در ادامه مطلب ....
در اين نوشتار سعي شده، با مروري كوتاه بر نظريههاي علمي ارائه شده در زمينه تبيين[1] (علت يابي) انحرافات و ناهنجاريهاي اجتماعي و سير تحول آن نظريهها، موضع جديدترين نظريهها، نسبت به اين تلقي رايج در ميان دينداران جويا شود و سرانجام با استمداد از بيانات عالمان ديني، از چشمانداز ديني به اين موضوع پرداخته شود. اما پيش از بيان نظريههاي مطرح در اين زمينه، در ابتدا لازم است، مفاهيم اصلي به كار رفته در اين مقاله تعريف گردد.

يكي از رويكردهاي مطرح در زمينه تبيين انحرافات اجتماعي، رويكرد گزينش عاقلانه است. طبق يكي از نگاههاي جديد در اين رويكرد، رابطه منحرفانه و كجروانه به منزله بازار انحراف و جرم است كه مشتمل بر تقاضا و عرضه ميباشد. بر طبق برداشتهاي جديد، فرد منحرف در بخش تقاضا قرار دارد و فرد بزهديده به هيچ وجه در اين جريان، منفعل و بيتأثير نيست بلكه با قرار گرفتن در بخش عرضه، فعالانه در شكلگيري عمل منحرفانه شركت ميكند. اين مدل تحليل، در مورد انحرافات اجتماعي و اخلاقي ناشي از عدم رعايت حجاب صحيح كاربرد دارد و مستلزم سياستهاي كنترلي متناسب با خود است. اگر با اين رويكرد به تحليل برخي متون ديني (آيات مربوط به حجاب) بپردازيم، شاهد تأييد اين مدل در اين آيات خواهيم بود و تشريع حجاب به منزله يك سياست كنترلي، به خوبي در اين مدل معنا مييابد.
بقیه در ادامه مطلب ...